Slovenský pohár MTB XCO Jahodná

30.06.2018
slovensky-pohar-mtb-xco-jahodna

Slovenský pohár MTB XCO Jahodná, Košice

Predminulý víkend som bahennú trať 24hodinovky Majstrovstiev Európy vystriedal za prašný kopec Slovenského pohára v olympíjskom cross-country na Jahodnej, pri Košiciach.
Znamenalo to kratší deň, kratšie preteky a o to silnejší pocit zo sústredenia sa všetkých pretekárov do “ich momentu, kedy to celé vypukne”.

Z každej strany len bzučanie válcov a čakanie na štart svojej kategórie. A v správny moment si ešte poriešiť jedlo a dohodnúť pomoc v depe – občerstvovačke. Užil som si to opäť s nimi! Opäť som si pripomenul, aké to je ísť a prikladať hore kopcom, snažiť sa utrhnúť súpera, ktorý ti vysí na zadnom kole, pustiť zjazd, aj ako sa ti rúca domček z karát… a ty krúžiš vo svojej osamelosti päť alebo aj viac kolečiek s vidinou, ako na konci dvíhaš ruky nad hlavou a krátko na to ti kamarát podáva ruku na znak uznania, že si bol dnes lepší.

Pre mňa však cyklistika nie je len to, a preto aj moje fotografie sú a budú iné.

Píšem to tu ako fotograf, cyklista, človek.