Tučný (Fatbike) aktuál

22.11.2015
tucny-fatbike-aktual

Milí tučniaci a tučniačky,

zasnežené hory neponúkajú radosti len lezcom, turistom a lyžiarom. Zima rázne zabúchala na tatranské dvere a včerajší sneh decentne pozakrýval rozrytý chodník na Zelené pleso. Vďaka vynaliezavým cyklistom z Ameriky si môžu sneh užívať aj milovníci dvoch kolies, široké plášte elegantne žehlia nerovnosti a držia zdanlivo labilnú stopu. Nechutný kamenný úsek v strede cesty ma v lete vždy zastavil a teraz len krútim a čudujem sa, že stále to ide hore. Čím bližšie k chate tým je jazda ľahšia a výhľady zaujímavejšie. Na chate núdzový režim, v jedálni začínajú stavať krb, za 2 týždne sa môžeme tešiť na romantiku pri ohni.
Pred zjazdom obliekam všetko čo mám, ešte viac vypúšťam vzduch nech to riadne péruje, prichádza odmena za kazdý nastúpaný meter. Tučné kolesá si ako tank razia cestu jedno akým povrchom, sneh, voda, kamene, štrk, ľad.

cestou_k_chate_pri_Zelenom_plese

Zimná cyklistická sezóna sa začala :-)

Roland Lipták

Fotky Tučný (Fatbike) aktuál

Jaraba 23.11.2015
Takýto stroj som videla behať aj po Vrútkach. Na asfalte to vydáva hodne prapodivný zvuk :o)

Jano 23.11.2015
Kolko PS ma ta Masina?

Roland 23.11.2015
Veru na asfalte je to traktor, ale akonahle vojdes do snehu ako ryba vo vode! Vaha cca 15 kg este nieco pojde dole, gumy makke 0,8 bar ~ 25 psi, kazeta 11-42z.

Ripo 23.11.2015
Takze odpoved na Janovu otazku - vykon 25 PSov :-)))