ROCK MACHINE BLIZZARD 90 - Vetromašina

28.09.2016
rock-machine-blizzard-90-vetromasina

Po dlhých rokoch odbajkovaných na tých najlepších trailoch východných Álp som už cítil, že starý aj keď niekedy nadčasový bajk už bude treba poslať do dôchodku.

Nepatrím k ľuďom ktorí menia bajky pomaly každú sezónu a horská cyklistika nie je moja jediná aktivita ale... Čas už dozrel. Jedným z hlavných argumentov bol predsa len fakt, že tá príležitosť a blízkosť jedných z najlepších trailov celej planéty predsa len ostáva trošku nevyužitá...

Moje predstavy o nasledovníkovi boli jasné:

Zdvihy minimálne 14cm, teleskopická sedlovka v záujme plynulého prechodu do zjazdu strmých pasáží a zvýšenia bezpečnosti, blokovateľná vidla, keďže v dlhých stúpaniach to mám rád aj zo sedla "Pantani" štýlom.

Túžil som vyskúšať jazdu s jednou pílou a bez šmýkača, v zjazde ma už otravovala neustále padajúca reťaz na starom bajku.

O tom, že bajk s touto výzbrojou už jednoznačne potrebuje aspoň 2,35 palcové plášte a poriadne brzdy k tomu už nemohla byť žiadna diskusia.

A ešte jedna vec! Takmer by som zabudol: nikdy predtým som nejazdil na inom rozmere kolies ako 26". Bol už čas trošku nabrať nové skúsenosti...

O tom, že popri tom všetkom od bajku očakávam aj dobré vlastnosti v jazde do kopca, radšej pomlčím :)

A tak som do tejto letnej sezóny naskočil na bajku spĺňajúcom všetky spomínané parametre a ponúkajúcom ešte aj niečo naviac.

Rock Machine Blizzard 90  sa stal mojím verným spoločníkom počas náročných alpských túr. Tlmenie, sedlovka ovládateľná z riadítok, jedna píla vpredu, plášte Panaracer fire, 27,5-palcové kolesá - to všetko naraz spôsobilo úplnú extázu... Znášal som ho dobre aj pri nosení na chrbte a pri asfaltových stúpaniach sme sa občas ponaháňali aj so žiletkármi... A dole kopcom? Nuž, realita predstihla moje očakávania...

Ono hej, je to otázka peňazí, si určite mnohí pomyslia. Jasné, určite.

Túto pecku si môžeťe zaobstarať už za oficiálnych 2499,- Pre mňa parádny výkon aj v kategórii kvalita/cena.

Viacej o výbave a technických parametroch už nájdete tu:  www.rockmachine.sk

Bajk na eshope tu: www.sloger.sk